Hau da pagotxa!! B1

Artlepo - diseinua&inprimatzea - 📢 ONDDO TA PUNTO. MERKEALDIAK  denboraldiko arropan! Hotzik ez pasa negu honetan! 📢 ONDDO TA PUNTO.  ¡REBAJAS en ropa de temporada! ¡No pases frío este invierno! | Facebook

Gaur egun ez da garai batekoa, izan ere, ez gara Mr Bean bezala ibiltzen pagotxa edo mauken bila. Dena dela, aprobetxatzen al duzu merekaldia? Merezi al dute beherapenek?

Aditu baten aholkuak entzun ditugu. Daukazun eskarmentuagatik, ba al duzu zuk gomendiorik zentzuz eta arduraz jokatzeko?

Esaguzu, zer erosi duzu aurtengoetan?

https://www.ikasbil.eus/eu/dokutekako-fitxa?articleId=16263238

https://www.ikasbil.eus/eu/dokutekako-fitxa?articleId=16137129

Post hau Uncategorized atalean publikatu zen. Gogokoetara gehitzeko lotura iraunkorra.

12 erantzun Hau da pagotxa!! B1 -ri

  1. Cristian-k dio:

    Nik uste dut merkealdian erostea merezi duela, erosten dituzun produktuen arabera diru dezente aurreztu baitezakezu.

    Alde batetik, benetako zerbait behar baduzu, hobe duzu merkealdia baino lehen erostea, agian ez baituzu zure neurria aurkituko.

    Baina, bestalde, produktu garesti bat erosiko baduzu, adibidez, beroki bat edo zapata batzuk, hobe da merkealdiaren zain egotea, diru dezente aurreztu dezakezu eta. Dena den, merkealdia iritsi baino lehen, erosi nahi dituzun produktuei begira egotea da onena. Batzuetan merkealdia baino lehen igotzen dira prezioak, eta ez dizute hainbeste deskontu egiten.

    Elkarrizketan dioten bezala, azken urteotan jende askok erosten du Internet bidez. Nik aurten, COVID delakoaren ondorioz, Internet bidez erosi ditut opariak eta nire esperientzia ona izan da. Baina egia da arropa erosi nahi baduzu, hobe dela dendara joatea erosi aurretik proba egin ahal izateko.

  2. Dragoi burezurra-k dio:

    Normalean ez naiz inoiz joaten beherapenetara, uste dudalako ez dela gangarik.
    Jendeak dendetara Behar ez dituen Gauzak erostera joaten da nahiz eta ezer Behar ez.
    Sektore honetan lan egin dut eta dena gezurra da. Beherapenak ez dira existitzen
    Adibide bat: prakak 25 euro balio dituzte baina hau ez dakizu, etiketan ipintzen duelako 50 euro balio dituztela.
    Beherapenak heltzen dira eta 50 euro balio dituzten prakak orain beraien beherapenetan 50% merkeagoak dira orduan ordainduko dituzu 25 euro. Hau da beraien hasierako prezioa.
    Normalean ez naiz dendaz denda joaten ez beherapenetan ez urteko beste garai batzuetan, bakarrik zerbait behar dudanean.

  3. Maxi-k dio:

    Nire ustez beherapenak ondo daude, zerbait ona dira guretzat (erosleak) eta dendentzat (saltzaileak).

    Alde batetik, erosleek artikulu edo salgaia merkeagoak erosi ahal ditugulako. Adibidez, bere seme-alabak oraindik txiki dituzten familiek, oinarrizko arropa eta/edo zapatak asko eta sarritan erosi ahal dituzte, Orduan beherapenak arnasa da familien ekonomiarentzat.

    Bestetik, bere salgai guztia saldu ez duten saltzaileek, saltzeko aukera dituelako beherapenetan. Izan ere, beti neurri handiago edo txikiagoak sobera daude dendetan. Saldu gabe geratzen dira. Gainera, garesti produktuak: dotoregia arropak – lerruzko arropak bezala- edo beste artikulo batzuk -perfumeak bezala- ) guztiak ez dira saltzen ere ez. Kasu hauetan merkealdiak irteera bat izan ahal da.

  4. yoyo-k dio:

    Beherapenetan erostera irtetea gustatzen ez zaidan arren, egiten dut batzuetan.
    Uste dut prezioak oso garestituta daudela merkeldiaren aurretik; horregatik, uste dugu merkealdian merke erosten dugula.
    Nire ustez, merezi duten gauzak, ia ez dituzte apaltzen.
    Beherapenetan hurrengo urterako alabarentzako, arropa erosi dut internet bidez.
    Merkealdiko gauzarik onena da, saltzaileek saldu egiten dituztela geratu zaizkien produktuak. Erosleok, aldiz, behar ez ditugun gauza asko erosten ditugu, ganga bat dela uste dugulako.

  5. Nineu-k dio:

    Nahiz eta merkealdietara asko joan naizen, ez zaizkit gustatzen trikimailuak egiten dutelako. Adibidez, beherapenak ipini baino lehen, produktuen prezioak igotu egin dira batzuetan eta, horrela, pentsarazten digute produktuak beherapen onak dauzkala, baina ez da egia.
    Gainera, uste dut irabaziak dutenak frankizia handiak bakarrik direla, lokaleko dendek ezin dutelako lehiaketarik egin.

    Ez dut esan nahi dena txarra denik, bestela, ez nuke beherapenetan erosiko. Nire ustez gauza onenak erosteko dira: oinetakoak, mendiko arropak eta teknologia. Normalean, gauza hauek beste batzuek baino garestiagoak direla, orduan, beherapenetan inbertitzeko dirua baduzu nire aholkua da: inberti ezazu hiru horietan!

    Egia esan, behar ez ditudan gauzak erosten ditut beti, horregatik, hainbeste ez joaten saiatzen naiz.

  6. ostiralai-k dio:

    Nire ustez ,merkealdia aukera ona da behar ditugun gauzak erosteko. Hasteko, oso garrantzitsua da erosi behar duguna argi izatea eta alferrikako gauzak ez erostea; horregatik, ona da zerrenda bat egitea. Alde batetik, dirua aurreztuko dugu eta bestetik, denbora aurreztuko dugu.

    Nik nahiago ditut neguko merkealdiak, hemen erosketa horiek denbora gehiago erabil ditzakegulako .Erosketak Internet bidez egitea ere nahiago dut, erosoagoa delako, hala ere, inoiz ez diot ezetz nire lagunekin arratsalde bat merkealdian pasatzeari eta gero garagardo batzuk edateari (kar,kar,kar…)

    Azkenik, merkealdia ez da lehen bezalakoa, orain urte osoan zehar deskontuak daudelako.

  7. Bogabogamarinela-k dio:

    Nik uste dut merkealdiak ona direla. Guk aprobetzatuko bagenu, diru asko aurreztuko genituzke.
    Egia esan ez ditu aprobetzatzen merkealdiak. Ez zait gustatzen erosketak egitera joatea.
    Nire ustez, interneten beti eskaintza onak daude, beraz nik ez ditu merkealdiak aprobetzatzen.
    Eskaintza onenak dituen eguna “Black Friday “da. Egun hori aprobetzatzen ditu produktu asko erosketak egiteko.

  8. Bernie-k dio:

    Merkealdiak eta beherapenak ezberdinak direla, uste dut. Niri ez zait gustatu dendatara joan. Beharrezkoak dira erosketak egitea, baina, oso aspergarriak direla, iruditzen zait.
    Normalean ez naiz erosketetara joaten, baina joan behar badut, banoa.
    Merkealdian, asteburuetan dendatara ez joaten saiatzen naiz, jende asko dagoelako. Gainera, orain, Covidekin, dendak ez dira lekurik onenak egoteko.
    Nik interneten erosten dut gauz asko, normalean, prezio baxuenak daude. Zerbait erosi nahi dut, lehen prezioak konparatzen ditut, preziorik onena aurkitu nahi dudalako.
    Orain, saltzailek denbora txarra pasatzen ari dira eta Interneteko dendak lan handia kentzen ari dira. Uste dut, normaltasuna berriro aurkitzen dugunean, dendatarako berandu izango dela.

  9. Susk-k dio:

    Nik uste dut, merke aldiak ondo daudela produktuak merkeago erosteko.

    Arropa denda batera joaten naizenean, merkealdi garaietan joaten naiz baina batzuetan bakarrik.

    Dendetan beherapenak daudenean, jende asko joaten da eta salmenta asko egoten dira.

    Nik gomendatzen dut gauzak merkeago erostea diru gutxiago gastatu ko dugulako.
    Orain pandemiagatik interneten gehiago erosten dugu saltzaile entzat txarrak izan daiteke.
    Nik azken urteotan ez dut asko erosi.

  10. zupia-k dio:

    Ondo pentsatuak daude merkealdiak. Itxaron egotea zerbait erosteko, agian ez duzula beharko (beharko bazenu, ez zenuke zainduko) baina denok erosi dugu gauzak beherapenetan eta oso alaiak joaten gara gure ospilarekin, nahiz eta irten garenean ez dakigu behar dugunik baina erosi behar dugu baizik beste batek eramango duelako. Hori da merkealdiaren trukoa.
    Lidl-ek gauza bezala egiten du, produktu batzuk eskaintzen ditu eta jendeak erosten du (nahiz eta behar ez) diru gutxi delako eta noiz berriro eskainiko duen ez dakielako.
    Niri ez zait asko gustatzen erosketak joatea baina azken aldian oso pozik nindoan nire 30 euroko zapatilaekin.

  11. Gurutze-k dio:

    Nire iritziz, merkealdiari buruz oso ondo dagoela.
    Nik, normalean beti erosten dut zerbait, dendetara joatea gustatzen zait. Dendaz denda ibiltzen naiz.
    Orain, koronabirusekin egin dezakezun apurra da, orduan,dendetara joateak denbora pasatzen dut eta ekonomiari lagundu behar zaio.
    Interneten bidez erostea oso eroso da, baina ez da berdina , dendetan , zuk ukitu eta arropa probatzen duzu eta gainera ganga batzuk beti aurkitzen ditut.

  12. Jani-k dio:

    Nire ustez, merkealdiak nahiko ondo daude; nik garai horretan beti erosten ditut arropa eta zapatak, dendetara joatea gustatzen zait, eta batez ere arropa probatu ahal izatea; baina, aurten, koronabirusaren gaiarekin, Internet bidez erosten saiatu naiz, eta oso erosoa da, baina ez da gauza bera. Egia da, halaber, une horretan behar ez ditudan gauzak erosten ditudala batzuetan, baina uzten didan bitartean; eta ni gustura sentitzen naiz, ondo dagoela uste dut.
    Bestalde, dendatik dendara joateak distraitu egiten nau; izan ere, egoera honetan ez naiz inora joaten lanetik etxera, etxetik lanera, eta euskaltegira, noski.

Utzi iruzkina